"ונשמרתם לנפשותיכם": במשטרה מזהירים מסכנת הנפצים למיניהם

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on "ונשמרתם לנפשותיכם": במשטרה מזהירים מסכנת הנפצים למיניהם

להזהיר גדולים על הקטנים: במסגרת ההיערכות לחג הפורים הקרב ובא, במשטרת ישראל קוראים לציבור ההורים להשגיח על ילדיהם שלא ישתמשו בנפצים למיניהם, ומודיעים על תגבור האכיפה בנושא | בנוסף קוראת המשטרה לציבור הנהגים להתכונן למזג האוויר הסוער שצפוי לימי הפורים

דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: דוברות המשטרה

על רקע אירועי הפורים הצפויים בטרם החג ובמהלכו, משטרת ישראל תתגבר את האבטחה והפעילות הסמויה והגלויה, בדגש על מוקדי האירועים המרכזיים, ותפעל למניעת אלימות ופשיעה על כל גווניה. כמו כן, תתוגבר האכיפה בעסקים טעוני רישוי, בדגש על פעילות למניעת מכירת אלכוהול וצעצועים מסוכנים לקטינים.

במהלך השבועות האחרונים ערכה המשטרה פעילות אכיפה מוגברת בשיתוף משרד הכלכלה, למניעת שיווק והפצת צעצועים מסוכנים. מבצעי אכיפה אלו הובילו לתפיסתם של פריטים מסוכנים רבים ומנעו את מכירתם, שימוש בהם והפצתם לציבור הרחב, בפרט בקרב קטינים ובני נוער.

כך למשל בשבוע שעבר בבית שמש עצרו בלשי המשטרה בעיר קטין שמכר בסתר כוורות זיקוקין תמורת מאות שקלים לבלש משטרתי שהתחזה לקונה. בנוסף במהלך השבועות האחרונים, בלשי המשטרה איתרו ועצרו בירושלים יחד עם נציגי משרד הכלכלה חשוד בן 18 תושב מוא"ז רכסים כשברשותו נתפסו עשרות אקדחי איירסופט (ביביגאן), 22 אגרופנים וסכינים, 15 אלות, תרסיסי גז מדמיע ועוד.

המשטרה קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולתדרך את הילדים בדבר הסכנות והנזקים העלולים להיגרם משימוש פסול זה. במשטרה מדגישים כי מידי שנה ובפרט בתקופה זו, נפצעים בישראל עשרות ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים. צעצועים מסוכנים אינם משחק ילדים והשימוש בהם אסור, מסוכן ועלול לגרום לפגיעות גופניות ואף לאובדן חיי אדם.

בנוסף, ציבור הנהגים מתבקש לדעת שבימים הקרובים צפוי מזג אויר קר וגשום עם היתכנות לשלג שירד בהרי ירושלים, ויש להקפיד על נהיגה זהירה ובטוחה, לשמור מרחק מהרכב לפנים שיאפשר עצירה בטוחה ולגלות ערנות מוגברת להולכי רגל.

ציוד מסוכן שהוחרם ע"י המשטרה:

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד שתפסו אותם תמשיכו לתפוס אותם ואליכם נערים [לא] יקרים תדעו לכם שאתם הורסים את פורים לכל מי שנפגע מהנפצים האלה מה הקטע??? תפסיקו אם הזבל הזה.